صفحه نخست
جمعه 08 تیر 1403
موضوعات سایت
آرشيو مطالب
لینکستان
جستجو

جستجوگر پیشرفته سایت




دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام جدایی

دانلود آهنگ با کیفیت320:


 

دانلود آهنگ با کیفیت128:

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام جدایی

♫♫♫

واسه خاطر هردوتامونه اگه پای تو واینمیستم

کسی جز تو تو زندگیم نیست جزتو عاشق هیچکی نیستم

من میرم

واسه خاطر هردوتامونه اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته ی خستم

من میمیرم

من تو این مدت دیدم هر چی که باید از اول قصه می دیدم

شبا تا خوده صبح آهنگهای غمگین گوش میدم

نمیتونیم با هم باشیم اینو تازه فهمیدم

میمیرم بی تو منه دیوونه ی زندونی

میدونم که تو حتی بدونه منم میتونی

جدایی عشقم راه اول و آخرمونه

واسه خاطر هردوتامونه میدونی

واسه خاطر هردوتامونه اگه پای تو واینمیستم

کسی جز تو تو زندگیم نیست جزتو عاشق هیچکی نیستم

من میرم

واسه خاطر هردوتامونه اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمیتونی که بمونی با منی که خسته ی خستم

من میمیرم

♫♫♫

میمیرم بی تو منه دیوونه ی زندونی

میدونم که تو حتی بدونه منم میتونی

جدایی عشقم راه اول و آخرمونه

واسه خاطر هردوتامونه میدونی

واسه خاطر هردوتامونه اگه پای تو واینمیستم

کسی جز تو تو زندگیم نیست جزتو عاشق هیچکی نیستم

من میرم

واسه خاطر هردوتامونه اگه چشمامو روی تو بستم

تو نمیتونی بمونی با منی که خسته ی خستم

من میمیرم

♫♫♫


برچسب برچسب : Download New Music Meysam Ebrahimi Jodaei ,آهنگ جدایی از میثم ابراهیمی ,آهنگ جديد میثم ابراهیمی جدایی ,جدایی از میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ جدایی میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ جديد جدایی میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ جديد میثم ابراهیمی به نام جدایی ,دانلود جدایی از میثم ابراهیمی ,متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام جدایی ,میثم ابراهیمی به نام جدایی ,دانلود آهنگ جدایی از میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ جدایی با صدای میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ جدید ایرانی ,دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم ,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی ,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام جدایی ,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام جدایی 320 ,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جدایی ,دانلود رایگان آهنگ ,
بازدید : 389
پنجشنبه 14 خرداد 1394 |
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید