صفحه نخست
دوشنبه 11 تیر 1403
موضوعات سایت
آرشيو مطالب
لینکستان
جستجو

جستجوگر پیشرفته سایت




دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان آهوی مست

Download New Music Soheil Mehrzadegan – Ahooye Mast

آهوی مست سهیل مهرزادگان

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان آهوی مست

 

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان آهوی مست با لینک مستقیم

 

متن آهنگ آهوی مست از سهیل مهرزادگان

 

تا رسیدی دلو بردی تو با اون حالت جذاب نگاهت
چشم شهلا داری و من من فدای اون دوتا چشم سیاهت
من با تو آرومم وقتی تو باشی کنارم رو به راهم
عشق جذاب رویای ناب
سمت چشمای تو هی میره نگاهم
دل من گیره بدون تو میگیره جونم
فدات نگم برات دل دیوونه واسه تو میمیره
دوست دارم به عشقت گرفتارم
به جون تو بدون تو نمیتونه دل بی قرارم
دل من گیره بدون تو میگیره جونم فدات
نگم برات دل دیوونه واسه تو میمیره
دوست دارم به عشقت گرفتارم
به جون تو بدون تو نمیتونه دل بی قرارم

+++

دانلود کامل موزیک جدید و زیبای سهیل مهرزادگان به نام آهوی مست

پخش با بهترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور منتشر شد


بازدید : 41
پنجشنبه 29 خرداد 1399 |
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید