صفحه نخست
دوشنبه 11 تیر 1403
موضوعات سایت
آرشيو مطالب
لینکستان
جستجو

جستجوگر پیشرفته سایت




دانلود آهنگ جدید مهراد جم چرا ساکتی

Download New Music Mehrad Jam – Chera Saketi

چرا ساکتی مهراد جم

دانلود آهنگ مهراد جم چرا ساکتی

 

دانلود آهنگ جدید مهراد جم چرا ساکتی با لینک مستقیم

 

متن آهنگ چرا ساکتی از مهراد جم

 

من هنوز سرپام قول هایی که بت دادم هست سرجاش
همه بم میگن مگه نیستی باهاش
مگه میشه روانی و میشه دوسش نداشت
من هنوز این چشمام برق میزنه تا میکنم نگاش
رفته ولی بازم خاطره هاش میکنه آره منو داغون براش
من که میدونم حالت با اون خوبه من که میدونم قلبت واسش میکوبه
از اولشم تو دودره بودی اونی که فکرشو میکردم نه نه بودی نامرد بودی

+++

دانلود کامل موزیک جدید مهراد جم به نام چرا ساکتی کامل

پخش با بهترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور منتشر شد

برای دانلود روی لینک متنی بالای عکس کلیک نمایید

 


بازدید : 51
جمعه 30 خرداد 1399 |
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید