صفحه نخست
دوشنبه 11 تیر 1403
موضوعات سایت
آرشيو مطالب
لینکستان
جستجو

جستجوگر پیشرفته سایت




دانلود آلبوم جدید علیرضا قربانی با من بخوان

Download New Album Alireza Ghorbani – Ba Man Bekhan

آلبوم علیرضا قربانی با من بخوان

دانلود آلبوم علیرضا قربانی با من بخوان

 

دانلود آلبوم جدید علیرضا قربانی با من بخوان با لینک مستقیم

 

« درباره آلبوم با من بخوان بیشتر بدانید »

+++

آلبوم با من بخوان اثر تازه‌ای با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی حسام ناصری است
علیرضا قربانی پیش از این، اثر مشترک «افسانه چشم‌هایت» را با همایون شجریان منتشر کرده بود.
در قطعات از سروده‌های شاعران کهن و معاصر مثل :
ابوسعید ابوالخیر، مولانا، اهورا ایمان، احمد شاملو و حسین منزوی بهره گرفته شده است.

مجموعۀ حاضر شامل ده آهنگ باکلام است.

+++

دانلود جدیدترین آلبوم علیرضا قربانی به نام با من بخوان کامل

پخش با بهترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت رایگان از لینک بالای کاور منتشر شد

بازدید : 179
پنجشنبه 09 مرداد 1399 |
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید