صفحه نخست
دوشنبه 11 تیر 1403
موضوعات سایت
آرشيو مطالب
لینکستان
جستجو

جستجوگر پیشرفته سایت




دانلود آهنگ جدید میلاد باران عشق

Download New Music Milad Baran – Eshgh

آهنگ میلاد باران عشق

دانلود آهنگ میلاد باران عشق

 

دانلود آهنگ جدید میلاد باران عشق با لینک مستقیم

 

متن آهنگ عشق از میلاد باران

 

گفته بودم با همه دل و جونم اینکه تا آخرش با تو میمونم
دیدی آخرشو دیدی آخرشو
گفته بودی باهامی تا همیشه کسی مث ما عاشق مگه میشه
دیدی آخرشو دیدی آخرشو
حالا ما باهمیم خوشبختی یعنی این نمیاد مث تو روی زمین
همه دار و ندارمی عشقم تو آروم و قرارمی عشقم
چه خوبه تو کنارمی عشقم
با تو شیرینه زندگی عشقم اصلا هر چی که تو بگی عشقم
دلو جز تو بدم به کی عشقم

++

دانلود کامل آهنگ عشق میلاد باران

پخش با بالاترین کیفیت و لینک مستقیم پرسرعت از لینک بالای کاور موزیک منتشر شد


بازدید : 883
سه شنبه 28 مرداد 1399 |
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط موزیکیوم در تاريخ 1399/05/29 و 21:15 دقيقه ارسال شده است

من خودم همیشه اخبار مهم رو از سایت شما دنبال میکنم ولی دوستم همیشه میگه شما باید یه همکاری با وبسایت موزیکیوم داشته باشین.

اين نظر توسط Filmvamusic در تاريخ 1399/05/29 و 21:08 دقيقه ارسال شده است

منو دوستم هر هفته یه سایت بهم معرفی میکنیم و منم خیلی وقت بود دنبال یه سایت خوب می گشتم دوستم سایت شمارو بهم معرفی کرد منم یه سایت خوب به اسم فیلم و موزیک بهش معرفی کردم.


کد امنیتی رفرش
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید